ul. Okulickiego 83 26-600 Radom

Regulamin

§1. Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy regulamin określa zasady korzystania ze strony internetowej https://www.lafavorita.radom.pl/, składania zamówień online oraz ogólne warunki świadczenia usług przez restaurację.
  2. Właścicielem serwisu jest:
    • „LA FAVORITA” S.C. BORYS MATUSIAK, BARBARA MATUSIAK
    • NIP: 7962695434
    • E-mail: lafavorita_biuro@wp.pl
    • Telefon: 456 455 145
  3. Korzystanie z serwisu i składanie zamówień oznacza akceptację niniejszego regulaminu.

§2. Menu i ceny

  1. Aktualne menu wraz z cenami dostępne jest na stronie internetowej restauracji.
  2. Wszystkie ceny podane są w złotych polskich (PLN) i zawierają podatek VAT.
  3. Restauracja zastrzega sobie prawo do zmiany cen, oferty oraz dostępności dań bez wcześniejszego uprzedzenia.

§3. Zamówienia online

  1. Restauracja umożliwia składanie zamówień online za pośrednictwem zewnętrznego systemu do zamówień.
  2. Korzystanie z platformy do zamówień online może wiązać się z koniecznością akceptacji jej własnego regulaminu i polityki prywatności.
  3. Zamówienia można składać w godzinach otwarcia restauracji, wskazanych na stronie.
  4. Po złożeniu zamówienia klient otrzymuje potwierdzenie jego przyjęcia.
  5. Restauracja zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji zamówienia w przypadku:
    • braku możliwości kontaktu z klientem,
    • podania niepełnych lub błędnych danych,
    • sytuacji niezależnych od restauracji (np. awaria systemu, brak produktu).

§4. Dostawa i odbiór osobisty

  1. Zamówienia można odebrać osobiście w lokalu lub zrealizować z dostawą – zgodnie z wybraną opcją w systemie zamówień.
  2. Koszt dostawy oraz dostępność usługi mogą różnić się w zależności od lokalizacji i są określone podczas składania zamówienia.
  3. Czas realizacji zamówienia zależy od aktualnego obłożenia restauracji i jest każdorazowo szacowany indywidualnie.

§5. Płatności

  1. Płatności za zamówienia online realizowane są:
    • gotówką przy odbiorze,
    • online – jeśli opcja jest dostępna w systemie zamówień.
  2. W przypadku odbioru osobistego możliwa jest również płatność kartą w lokalu.

§6. Reklamacje i zwroty

  1. W przypadku zastrzeżeń co do jakości lub kompletności zamówienia klient powinien skontaktować się z restauracją niezwłocznie po jego otrzymaniu.
  2. Reklamacje można zgłaszać telefonicznie lub mailowo. Każda zgłoszona reklamacja będzie rozpatrywana indywidualnie.
  3. Zwrot środków może nastąpić wyłącznie w uzasadnionych przypadkach.

§7. Ochrona danych osobowych

  1. Dane osobowe klientów są przetwarzane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz Polityką Prywatności dostępną na stronie internetowej.
  2. Administratorem danych osobowych jest właściciel restauracji.

§8. Postanowienia końcowe

  1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego oraz ustawy o prawach konsumenta.
  2. Restauracja zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu. Zmiany wchodzą w życie z dniem publikacji na stronie internetowej.